Šioje skiltyje informacija pateikiama lengvai suprantama kalba. Sakiniai trumpi. Sunkių žodžių nėra.

Kas mes esame

Mes esame Neringos sporto mokykla.

Mes mokome vaikus ir suaugusius sportuoti.

Pas mus galima mokytis buriuoti ir užsiimti orientavimosi sportu.

Mes taip pat organizuojame stovyklas ir sporto renginius.

Mūsų sporto aikštynus galima išsinuomoti.

Kur mes esame

Mūsų adresas: Lotmiškio gatvė 2, Neringa.

Kaip su mumis susisiekti

Telefonas: +370 657 51972

Elektroninis paštas: info@neringasport.lt

Mes dirbame nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 8 iki 16.45 valandos.

Jeigu jums sunku skaityti

Paskambinkite mums arba parašykite laišką.

Mes paaiškinsime viską žodžiu.

Mes galime atsiųsti informaciją jums patogiu būdu.

Lietuvių gestų kalba

Informaciją lietuvių gestų kalba rengiame.

Kol jos nėra, kreipkitės telefonu arba elektroniniu paštu.

Mes atsakysime jums tokiu būdu, kokiu jums patogu.